
Dette er våre standard utleiebetingelser
Foretaksinformasjon utleier
Rena Motell/ Rena Utleie Org nr 915 583 814
Kontaktdetaljer;
Rena Motell
Brugata 37, 2450 Rena booking@renamotell.no
+47 477 04 511
Bestillingsprosess:
Bestillinger – enten det gjelder ukesopphold, weekend eller langtidsleie – gjøres elektronisk via nettsiden. Når vi har mottatt bestillingen, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post med tildelt ledig rom.
Bestiller er selv ansvarlig for å kontrollere at ordrebekreftelsen samsvarer med den opprinnelige bestillingen, spesielt når det gjelder ankomst- og avreisedatoer.
Ønsker du tilbud på lengre opphold, ta kontakt via booking@renamotell.no eller 97052956
Betaling av opphold:
Det er selvbetjent innsjekk og før rom blir tildelt skal betalingen derfor gjøres elektronisk via våre .Når rommet er booket og betalingen er gjennomført vil du motta informasjon om innsjekk i egen mail. Innsjekk før kl 16:00 må avtales på forhånd.
Ankomst/Avreise tidspunkt:
Drop-in bestilling samme dag må avtales på forhånd, og kan ikke gjøres via nettsiden. Ta kontakt på telefon 97 05 29 56 innen kl. 16:00 på ankomstdagen for å avtale tid. Utsjekk innen kl 11:00 på hverdager, 12:00 på helg og helligdager.
Faktura:
Bedrifter/ Forsvaret som ønsker faktura kan ta kontakt med booking@renamotell.no eller tlf 97 05 29 56.
Barn:
Reiser du med barn, ta kontakt med booking@renamotell.no, så legger vi til rette for det.
Avbestilling:
Avbestillingen må gjøres minimum 5 dager før oppholdet starter. Avbestilling etter fristen eller uteblivelse, belastes hele oppholdet og refunderes ikke. No show uten betaling resulterer i at framtidige reservasjoner slettes uten varsel.
Angrerett:
Det foreligger ingen angrerett i henhold til angrerettloven om reise og opphold.
Garanti:
Det foreligger en garanti i henhold til norsk lov om reise og hotellopphold.
Reklamasjon:
Dersom det foreligger en feil eller mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Rena Motell/ Rena Utleie AS skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg feilen/mangelen. Rena Motell/ Rena Utleie AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).
Husregler:
Det er ikke tillatt å slippe andre personer inn på hotellet eller rommet enn de som er oppført som beboere på rommet. Om det er spesielle behov for dette skal dette avtales med motellet på forhånd. Det er ikke tillatt med festing på rom eller i fellesarealer. Det er heller ikke tillatt med husdyr på rommene. Den enkelte beboer som benytter seg av selvhushold på kjøkkenet skal også rydde og vaske opp etter seg.
Mister man nøkkelen til rommet, blir man fakturert for en ny nøkkel.